duminică, 1 martie 2009

please read the letter that I wrote...

A trecut mult timp de cand ti-am scris. sunt sigura ca scrisoarea a ajuns la tine.nu stiu insa daca ai citit-o, daca ai desfacut plicul verde cu numele tau in stanga. credeam ca astepti cu nerabdare sa ne scriem, credeam ca o sa primesc un raspuns a doua zi chiar! am inceput s-o scriu intr-o seara in care dorul de tine era atat de mare incat credeam ca o sa explodeze ceva in mine...l-am varsat pe tot acolo crezand ca o sa scap de el. am adormit repede. a doua zi dorul revenise, puse din nou stapanire pe mine. daca citesti cu atentie o sa-l gasesti in fiecare rand. am scris si a doua zi si a treia...apoi m-am gandit ca timbrul n-o sa mai fie de folos pentru cate pagini am pus in plic si scrisoare o sa-mi vina inapoi. asa ca m-am oprit desi mai aveam multe sa-ti spun. dimineata, cand vine postasul, ma uit e geam. de cele mai multe ori trece pe langa casa noastra fara sa lase nimic si ma trantesc inapoi in pat. nu-mi place sa astept! desfac ciocolata inainte sa ies din magazin si mi se reproseaza ca ma port ca un copil.
http://www.youtube.com/watch?v=MpjnaGOeHH4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu