marți, 30 iunie 2009

Happy Father's Day!


Stii ca uneori nu te intalnesi ani buni cu cineva care ti-a fost/iti mai este tare drag?

Cateodata iti rasare in minte imaginea lui si sta acolo toata ziua. Alteori nu te lasa nici sa adormi. Incepi sa te intrebi unde e acum, ce face, cui ii zambeste, cu cine isi bea cafeaua, vrei sa stii totul!

Acum cateva saptamani mi-a fost tare dor de tata. E tare ciudat, nu mi-a fost niciodata dor de el. Totul a inceput de la pasajul ala din 'Panza de paianjen' al Celiei Serghi pe care mi l-am amintit. Acolo, Diana afla ca tatal ei era mandru de ea si le spunea prietenilor:'fata mea! o sa fie avocat'. Cumva, acel 'fata mea' m-a induiosat groaznic, mi-am amintit ca si tata spunea asa despre mine si le arata tuturor poza din portofel. Era o poza veche in care se vedea un cap cu parul tuns baietete, cu ochii mari de culoarea cerului si buze subtiri care zambeau strengareste. Nu m-am indurat sa-i duc o poza dintre cele facute la sfarsitul liceului stiind ca va inlocui chipul cu parul scurt.

Cand s-a mutat in garsoniera aia mica si-a acoperit un perete intreg cu fotografiile noastre si ne prezenta celor care il vizitau. Asta a fost felul lui de a ne pastra langa el.

Acum vreo 2 sptamani aici se celebra 'ziua tatalui'. Orasul era plin de baloane, panouri, felicitari, cadouri...toate dedicate tatilor. Aici parca vezi mai des barbati impingand carucioare, invatand copilasi sa mearga pe bicicleta sau facand castele de nisip. Aici barbatii dau mai des in mintea copiilor decat in Romania si nu li se pare ridicol sa alerge prin parc dupa fluturi glbeni, nu se jeneaza sa se tavaleasca pe iarba langa cei mici.

Timpul trece altfel pentru tata. Ma intreb daca stie ca am crescut si nu mai semanam cu acei copilasi din pozele lui...


sting-shape of my heart
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu