vineri, 24 aprilie 2009

scame



mi-e teama ca nu inteleg ce mi se intampla.
Singurele momente de luciditate le regasesc intr-o pseudo-esenta. Imi creeaza o stare, o anume stare..despre care nu pot spune aici nimic. Doar faptul ca e acea stare a animalelor blande, cu ochii mari, umbriti de lumina, in care se mai zareste vag, speranta.


Nu mai astept nimic, pe nimeni. In mine curge ceva, lin..in curand mi se va schimba pielea pana cand interiorul se va netezi, acoperindu-mi trupul. atunci voi avea un suflet nou, curat si nu vei mai fi nevoit sa ma privesti in ochi. Pe fiecare ramasita o voi strange asa cum as aduna in pumn petale de „nu-ma-uita”. Omida din mine va deveni, o omida mai mare...apoi un fluture. Ai spune ca aberez, insa in mine creste ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu