sâmbătă, 30 mai 2009

it's getting cold on this island

azi m-am gandit mult la tine. as fi vrut sa vii cu mine la plaja... singura, parca nici marea nu-mi mai place, nisipul nu e nici macar caldut si pescarusii sunt galagiosi. daca erai cu mine ascultam in cate o casca 'island blues' si pozam pescarusii care nu-mi mai pareau asa galagiosi (ai observat ca se aud la inceputul melodiei?), mancam prostii si ne cumparam un pachet de tigari pe care il fumam doar de dragul fumului scos. ne plimbam pe nisipul umed, acolo unde apa abia daca ajunge si ne uitam in urma sa vedem cine are pasul mai mare. apoi alergam sa ajungem in singurul loc de unde se vede apusul, acolo unde am lasat o urma anul trecut.

nici n-am atins nisipul, mi-am luat rolele si m-am plimbat pe asfaltul urat de langa plaja. mai stii cand ne-am plimbat impreuna cu rolele alea care faceau mult zgomot, la care trebuia sa dai din picioare 10m ca sa mergi unul? sau cand am stat o zi pe patura mov si am inventat povesti?

ah, ce dor imi e de tine...

8 comentarii:

  1. da!mai stiu ca ne-am plimbat o zi intreaga cu bicicleta pana cand ne-a plouat si am facut schimb de haine. si apoi, radeam din orice, din toata inima. oare cum o mai fi sa razi cu atata pofta?acum cand citesc randurile astea, imi amintesc de filmul ala.."my summer of love"..uneori imi placea sa cred ca l-am reinventat,in sensul nostru...a, care e sensul nostru?.mai stii?s.m.

    RăspundețiȘtergere
  2. De cate ori trec pe aici ma cuprinde tristetea. Din nou s-a intamplat...

    RăspundețiȘtergere
  3. da...si am alergat prin ploaie cu patura in cap. oamenii care se adposteau pe langa case ne priveau ciudat.eu cred ca ne invidiau veselia:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Paul, nu vreau sa intristez pe nimeni. asta era singurul loc in care am putut sa-mi vars dorul...

    RăspundețiȘtergere
  5. si totusi, a varsa dorul pe un blog este asemenea cu a face o chemare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cunosc senzatia... Tocmai de aceea vin pe aci...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Offshore: chemarea mea a avut succes...scurt:(
    @Paul: texte vesele=un vizitator in minus?

    RăspundețiȘtergere