sâmbătă, 11 iulie 2009

Leapsa

1) Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând:

Iris: "Domnul Willard il privi ca si cum ar fi incercat sa-si"
(Gore Vidal- 'Orasul si stalpul')

Nathalie: "si cum pekinezii cu tupeul lor cras zupaiau cu unghii de stras" (cartarescu mircea-"jucarie mecanica")

2) Fără să verificaţi, cât e ora?
Iris: 18:00

Nathalie: 20:20

3) Verificaţi:
Iris: 18:20

Nathalie: 20:20

4) Cum sunteţi îmbrăcat?
Iris: trening si tricou alb larg-larg

Nathalie: pantaloni scurti si tricou

5) Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
Iris: la tv

Nathalie:la perdea

6)Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Iris: ploaia

Nathalie: radio guerrilla

7) Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Iris: ieri seara/noapte am fost la iubitu-mi serviciu

Nathalie: aseara. cu intentia de a petrece noaptea la o cabana. dupa 2 km de mers ne-am intors caci lucrurile luasera o alta intorsatura. c'est la vie!

8) Aţi visat ieri noapte?
Iris: n-am dormit deloc ieri noapte... dar de visat tot am visat

Nathalie: mereu visez. zi si noapte...

9) Când aţi râs ultima dată?
Iris: azi-noapte. o tipa grasa-grasa mi-a dedicat o melodie de-a lui Michael Jackson. si a inceput sa mi-o cante cu patima, fara prea mult talent dar cu mult haz

Nathalie: cred ca azi

10) Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Iris: in afara de biblioteca, nimic.

Nathalie: un ceas si..o fotografie..

11) Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Iris: o chitara

Nathalie: un bilet de avion...spre Paris

12) Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Iris: 'Once'

Nathalie: valul pictat

13) Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
Iris: un zambet neobisnuit de cald

Nathalie: norii

14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Iris: imi pare cam ciudatel

Nathalie: parca ar fi o prima intalnire..un amorez si intrebarile lui..

15) Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
Iris: azi am vrut sa nu ma mai trezesc din somn si n-am reusit

Nathalie: "eu nu strivesc corola de minuni a lumii" :)

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Iris: Iris

Nathalie: Iris

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de un băiat?
Iris: Chris

Nathalie: Matei

18) V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Iris: :)

Nathalie: oarecum

19) Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe Porţile Raiului?
Iris: du-te inapoi!

Nathalie: a fost doar un vis

20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afară de politică, ce aţi schimba?
Iris: as indeplini fiecarui om de pe Pamant cea mai mare dorinta

Nathalie:xenofobia

21) Vă place să dansaţi?
Iris: Da

Nathalie: Da

22) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
Iris: habar n-am

Nathalie: mnush..cine nu isi pune intrebari si vrea doar raspunsuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu