duminică, 22 februarie 2009

l'après midi

n : ne-am luat grabite palariile din paie, cochete,cu panglici bleumarin

i : pantoful roz a ramas in mijlocul camerei

n : am primit scrisoarea lui karl, ieri...

i : ultima data l-am vazut la mare, toamna trecuta

n : mi-ar placea sa ne scaldam in martie, in mediterana..il luam si pe karl..poate i s-a facut dor..

i : putem merge toti trei..oare mai are tot aceeasi iubita geloasa?

n : de data asta, iubite vom fi noi

i : doar pentru cateva zile

n : opreste aici, am ajuns...

i : eu nu mai vin...vorbeste tu cu el si nu-i spune ca m-ai intalnit..

n: in 5' suntem pe rue limosard..iti amintesti cafeneaua in care se tineau cursuri de chiromantie?

i: n-am prea multe amintiri placute din locul asta..ma gandeam ca as putea sa fug undeva unde nu ma cunoaste nimeni..ai veni cu mine?

n: imi placi..esti hotarata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu